Monday, June 16, 2014

Vrijeme će uvijek teći,ljudi uvijek obećavati

Prije bih rekla da mi se u životu dešavaju loše,a ne lijepe stvari,da me izdaju oni kojim sam najviše vjerovala,odu oni koji su se zaklinjali da nikada neće,slažu oni koji su obećali biti vjerni i iskreni,i onda kažu to je samo život.Da jeste,život pun laži,prevare,i zla.Došlo je takvo vrijeme da sumnjamo u ljubav i iskrenost onih sa kojima dijelimo isti kućni prag.Za to nije krivo vrijeme,već mi,vrijeme nikada nije krivo,ono samo teče svojim izvorima,teče neprestano i jednosmjerno bez stajanja,dok mi pokušavamo da ga ili zaustavimo ili ubrzamo,ali ne ide.Vrijeme će uvijek teći istom brzinom ma koliko se mi trudili promijeniti je.A u svijetu će uvijek vladati nepravda ma koliko se mi trudili dokazati je.A u ljudima,u njima će uvijek vladati mržnja,koliko god se trudili pretvoriti je u ljubav.

No comments:

Post a Comment